Цілі, завдання та ресурси тренінгу
Тема: Ознайомлення з основною метою тренінгу, його ресурсами. Створення інтернет-ресурсів для супроводу та відображення власного навчання
Тема: Ознайомлення з основною метою тренінгу, його ресурсами. Створення інтернет-ресурсів для супроводу та відображення власного навчання
Основна діяльність:
- Ознайомитися з цілями та завданнями тренінгу
- Навчитися працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником
- Зареєструватися на вікі-сайті програми та створити персональну вікі-сторінку
- Створити власний блог
- Описати в блозі особисті думки та враження від процесу навчання за модулем
Модуль 2
Навчання за допомогою методу навчальних проектів
Тема: Навчання, що базується на використанні методу навчальних проектів. Створення власної колекції закладок на сайти
Модуль 3
Тема: Навчання, що базується на використанні методу навчальних проектів. Створення власної колекції закладок на сайти
Основна діяльність:
- Визначити навички 21 століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній темі
- Ознайомитися з методом навчальних проектів
- Здійснити пошук Інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів
- Створити публікацію про особливості використання методу навчальних проектів
- Створити власну колекцію закладок на сайти
Модуль 3
Цілі, завдання та ресурси тренінгу
Тема: Формулювання навчальних цілей, що базуються на державних освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів та навичках 21 століття. Основні запитання теми, що сприяють розвитку навчанню учнів.
Тема: Формулювання навчальних цілей, що базуються на державних освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів та навичках 21 століття. Основні запитання теми, що сприяють розвитку навчанню учнів.
Основна діяльність:
- Обговорити навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів
- З’ясувати вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм
- Сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів
- Сформулювати Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів
- Сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності
- Створити електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми
Модуль 4
Формуюче оцінювання у проектному навчанні
Тема: Формуюче оцінювання. Оцінювання навчальних потреб учнів
Модуль 5
Тема: Формуюче оцінювання. Оцінювання навчальних потреб учнів
Основна діяльність:
- Обговорити з іншими учасниками Основні запитання
- Ознайомитися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів
- Створити план оцінювання учнів
- Створити документ для оцінювання навчальних потреб учнів

Інтернет у проектній діяльності учнів
Основна діяльність:
- Попрацюємо з електронними документами.
- Створимо списки використаних джерел
- Організуємо роботу в малих групах, де обговоримо оцінювання навчальних потреб учнів.
- Проведемо педраду, на якій обговоримо, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
- Розглянемо питання:
- Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті
- Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій
- Використання Інтернету для проведення досліджень
- Оцінювання Інтернет-ресурсів
СПІЛКУВАННЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ІНТЕРНЕТІ
Основна діяльність:
·
1. Додавати посилання і зображення у вікі-середовищі
·
2. Спілкування зі світом через Інтернет
·
3. Створювати мережевий опитувальник
·
4. Навчатися співробітництву, що базується на сервісах Веб
2.0
·
5.Попрацюємо з планом вивчення теми
·
6.Проведемо педраду, де обговоримо
питання Безпечного та відповідального використання Інтернету
Немає коментарів:
Дописати коментар