Стислий огляд тренінгу


Модуль 1 
Цілі, завдання та ресурси тренінгу

Тема: Ознайомлення з основною метою тренінгу, його ресурсами. Створення інтернет-ресурсів для супроводу та відображення власного навчання 

Основна діяльність:

  • Ознайомитися з цілями та завданнями тренінгу
  •  Навчитися працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником
  •  Зареєструватися на вікі-сайті програми та створити персональну вікі-сторінку
  • Створити власний блог
  •  Описати в блозі особисті думки та враження від процесу навчання за модулем

  Модуль 2 
Навчання за допомогою методу навчальних проектів 

Тема: Навчання, що базується на використанні методу навчальних проектів. Створення власної колекції закладок на сайти  

Основна діяльність:

  • Визначити навички 21 століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній темі 
  • Ознайомитися з методом навчальних проектів
  • Здійснити пошук Інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів   
  • Створити публікацію про особливості використання методу навчальних проектів 
  • Створити власну колекцію закладок на сайти 

 Модуль 3
Цілі, завдання та ресурси тренінгу

Тема: Формулювання навчальних цілей, що базуються на державних освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів та навичках 21 століття. Основні запитання теми, що сприяють розвитку навчанню учнів.

Основна діяльність:

  •  Обговорити навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів
  • З’ясувати вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм  
  • Сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів
  • Сформулювати Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів 
  • Сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності
  • Створити електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми 

Модуль 4
Формуюче оцінювання у проектному навчанні

Тема:  Формуюче оцінювання. Оцінювання навчальних потреб учнів

Основна діяльність:

  • Обговорити з іншими учасниками Основні запитання
  • Ознайомитися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів
  • Створити план оцінювання учнів 
  • Створити документ для оцінювання навчальних потреб учнів
 Модуль 5

 Інтернет у проектній діяльності учнів

 Основна діяльність:

  1.  Попрацюємо з електронними документами. 
  2. Створимо списки використаних джерел
  3.  Організуємо роботу в  малих групах, де обговоримо  оцінювання навчальних потреб учнів.
  4. Проведемо педраду, на якій обговоримо, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
  5. Розглянемо питання: 
    •   Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті 
    •  Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій 
    •  Використання Інтернету для проведення досліджень 
    •  Оцінювання Інтернет-ресурсів
     
Модуль 6

 СПІЛКУВАННЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ІНТЕРНЕТІ


      Основна діяльність:


·          1. Додавати посилання і зображення у вікі-середовищі

·         2. Спілкування зі світом через Інтернет

·         3. Створювати мережевий опитувальник
·        4. Навчатися   співробітництву, що базується на сервісах Веб 2.0
·        5.Попрацюємо з планом вивчення теми
·        6.Проведемо педраду, де обговоримо питання  Безпечного та відповідального використання Інтернету


 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар